خط مشی کیفیت

شرکت مشارکتی ریلی مپنا فوله پارس ، فعال در زمینه تولید، مونتاژ، تست ،فروش، نگه داری و خدمات پس از فروش تجهیزات لکوموتیو و واگن؛ با تکیه بر ظرفیت های سازمان جهانی در ارائه ی راهکارهای خلاقانه ،ایمن، قابل اطمینان و مقرون به صرفه و با به کار گیری تکنولوژی ،ابزارها و روش های نوین، خود را متعهد به بهبود مداوم محصولات و خدمات در راستای جلب رضایت مشتری از طریق برنامه Faiveley Worldwide Excellence 2016 ادغام شده با استاندارد ISO 9001 به عنوان الگوی سیستم مدیریت کیفیت و مقررات داخلی HSE می داند.

 

هدف این سازمان بدست آوردن این مهم از طریق:

• شناسایی و درک نیازهای مشتری و تلاش در جهت برآورده نمودن آنها بمنظور افزایش رضایت مشتری

• استقرار و استفاده از ابزارهای IT نظیر BI ، CRM، ERP و ....

• معرفی محصولات جدید ،بومی سازی و مدیریت موثر پروژه

• ارزیابی مداوم و کاهش ریسک های مربوط به HSE و ملزومات قانونی

• ارزیابی دوره ای و مدیریت لیست تامین کنندگان

• انجام کلیه تعهدات شرکت در زمینه افزایش سطح کیفیت محصولات تولیدی و خدمات و ارائه به موقع آن

• بکارگیری ابزارها و روش های نوین نظیر 5S,Kaizen, SGS, QRQC و . . . در راستای بهبود کیفیت و افزایش بهره وری فرایندهای جاری تولید، محصولات و خدمات

• توجه به جایگاه والای منابع انسانی سازمان و ارتقاء سطح دانش و توانمندی آنان می باشد.

 

اهداف:

رشد مداوم و سودمند به وسیله ی :

COPQ(Cost Of Poor Quality) < 1% : کیفیت

2/10/30 : واکنش پذیری

OTD(On Time Delivery) > 98% : وقت شناسی

صفر : حوادث